Klantenservice

Heb je een vraag over een ticket of een andere vraag over een komend evenement?
Gebruik dan onderstaand formulier.

Kijk ook eens tussen de veelgestelde vragen.

Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met: @

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan, stuur dan gerust een mail naar @ en wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

U kunt kaarten bestellen via onze website door bij de voorstelling van uw keuze op de knop ‘tickets bestellen’ te klikken. U wordt dan doorgelinkt naar Ticketkantoor, u selecteert het aantal kaarten en rekent vervolgens af via Ideal. Na betaling ontvangt u de tickets inclusief betaalbewijs direct in uw mailbox.

Nee. U dient dit voor elke voorstelling afzonderlijk te doen.

Kaarten zijn te koop bij Drogisterij EnZo in Loenen a/d Vecht en bij Boekhandel Marinus van Kralingen in Breukelen.

Als u bestelde kaarten niet meer kunt vinden in uw mailbox, stuur dan een mail aan @. Geef hierbij aan onder welke naam, met welk e-mailadres er besteld is en om hoeveel kaarten het gaat.

De Grote Kerk is 30 min voor aanvang van de voorstelling geopend. De ingang vindt u aan de Dorpsstraatzijde. 

Ja, u kunt zowel contant betalen als met pin.

Op het kerkplein geldt een parkeerverbod. Nabij de Grote Kerk zijn er openbare parkeergelegenheden. Tegenover Woonzorgcentrum ‘t Kampje, bij Cultureel centrum ‘t Web en rondom de Jumbo. Dit is allemaal op ca. 3 minuten loopafstand van de Grote Kerk. Fietsen mogen wel op het kerkplein geplaatst worden.

Theatercadeaubonnen zijn te koop bij Drogisterij EnZo in Loenen a/d Vecht. U kunt de waarde zelf bepalen. 

Ja, de kerkzaal is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en er is ook een mindervalide toiletruimte aanwezig. Komt u naar een evenement? Stuur een mail naar @ en wij zorgen voor een geschikte zitplaats in de zaal.

U kunt tot maximaal 25 tickets per keer kopen. Heeft u meer tickets nodig? U kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen.